reede, 28. november 2008

spämm: netiavaruste paroodia


Lumine nädal on loomepuhangu toonud ka huumorisoolikaga inimestele. Netiavarustes on ringlemas üks spämmkiri, kus päris terava huumoriga iseloomustatakse poliitikute suhtumist lumeuputusse. Nojah, mis mul selle vastu olla saab, et minu lugemisrõõmu tähele pandud on :-) parem ikka lugeda ja loetust järeldusi teha kui raamatuid põlata ja end ilma nendeta maailma targimaks tituleerida.


Fw: Homset ilmateadet vaatasid? Teen asja lihtsamaks ja panin manusena kaasa.


Ja siit meie lugupeetud poliitikute kommentaarid ilmale:


Andrus Ansip: "Pole mingit alust arvata, et ilm halvaks läheb. Lume olemasolu talvel on täiesti normaalne nähtus. Hea küll, te ei leia oma autot üles, aga see pole veel põhjus paanikaks. Kõik on korras ja kontrolli all."


Edgar Savisaar: "Jah, ilm läheb halvaks, ja ma olen sedajuba mõnda aega püüdnud eestlastele seletada. Kogu Eestis saab olema äärmiselt halb olukord... välja arvatud Tallinnas. Täpselt linna piirist alates on tuulel keelatud puhuda, ja lumel sadada. Ja seda kõik tänu Keskerakonnale."


Villu Reiljan: "Ajakirjandus on süüdi, et ilm Eestis kogu aeg halb on. Mina ei usu üldse, et ilm halb on. Küll te veel näete, et päike hakkab paistma."


Kadri Simson: "Põhimõtteliselt sarnane torm on ka Ameerikas olnud. Ma olen selle kohta lugenud! Osaliselt nõustuksin eelkõnelenud härrasmeestega- kuna Ameerikas on asjad juba kord niimoodi olnud ja kui meil asju õigesti osataks teha, siis ei oleks karta midagi. Oleks vaja õigeid otsuseid. Elu on näidanud, et neid praegune valitsus teha ei oska."


Evelin Sepp: "Ärgem tehkem ennatlikke järeldusi. Kuulakem ära mõlemad osapooled..."


Vladimir Belõi: "Ei kommentaari!"


Janno Reiljan: "Värdjad! Kes selle lume siia tõi, ah?! Lollikari!"


Endel Lippmaa: "Seda ma olen juba rääkinud! Valmistuge üha jahedamaks muutuvaks kliimaks, sest kliimasoojenemise laine on läbi. Päikese aktiivsus on hetkel väike, ning toimub ühtlane kliima jahenemine. See pole populistlik kliimasoojenemise muinasjutt- toetun loodusseadustele ja aastakümneid kestnud mõõtmistulemustele. Valmistuge külmaks perioodiks!"


Marek Strandberg: "See on kliimasoojenemise otsene tulemuset toimuvad sellised kataklüsmid. USA-s on suured orkaanid, Aasias üleujutused, ning Eestis kohutavad lumetormid. See torm näitab veelgi, et on viimane aeg ühineda KYOTO kokkuleppega, ning CO2 kvoote ostma ja müüma hakata. Kui me praegu makse ei tõsta ja midagi kohe ette ei võta, siis ootabseda planeeti häving lähema 50 aasta jooksul."


Siim Kallas: "Torm? Mida te täpselt mõtlete sellega, et tuul, lumi, hanged? Ausalt, te ajakirjanikud panete mind teinekord ikka tõsiselt imestama, nii palju aega on juba möödas, aga te ikka ei suuda seda kümmet miljonit rahule jätta..."


Maret Maripuu: "Praeguse majanduslanguse perioodil ei ole valitsusel võimalik mingite meetmete abil organiseerida maksumaksjale muidsademeid. Sotsiaalvaldkonna seisukohalt on tervitatav nähe, et lumele järgneks külm - kaoks ära mõttetu hulk abivajajaid, kes ei kavatsegi hakata omaeluga toime tulema."


Dmitri Klenski: "See pole mitte enam vaimne, vaid otsene füüsiline vägivald mitte-eestlastest elanikkonna suhtes! Ja juhul, kui nii saamatult ja ütleks, isegi kaootiliselt korraldatud ilmastikunähtuste puhul on tegemist katsega meid taas integreerida, siis võtke teatavaks, et ilmselged vihjed Siberile ei lähe meile korda - seal, lumiste väljade vahel on kordi, ma ütlen kordi külmem, kui siin praegu. Me ei allu provokatsioonidele."


Heinz Valk: "Ükskord me roogime selle lume niikuinii!!!"
autor mulle teadmata, kui teie teate, andke kommentaarides teada...

Kommentaare ei ole: